lördag 21 juli 2012

kärlek is a motherfucker.



You loved me 'cause I'm fragile.
When I thought that I was strong.
But you touch me for a little while and all my fragile strength is gone.


 Pratade kärlek med David på vägen upp till jobbet idag. Den där underbara känslan. Hur den känns. Vad det är. Varför. Och hur lika det kan vara, för killar & tjejer. Ibland verkar man ju vara från helt olika planeter. Men hans kommentar :
"när det enda man vill är att få ligga bredvid henne, när det r-ä-c-k-e-r!"
Den känslan är ovärderlig, helt fantastisk.
När en person kan få än att må så fruktansvärt dåligt, men ändå så bra man någonsin kan må.
Så fascinerande.



Och mitt hjärta slår fortfarande dubbla slag när jag ser dig.


Tvåsamhet är ondskan och singelliv det dödar vi bygger murar
Runt våra hjärtan för att hålla det tryggt men jag vill inte vara trygg

Jag vill ju brinna och sånt och minnas hur vacker du är
och varför jag en gång föll så hårt och handlöst för dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar